
Broodje Rijen, Shell Rijen en Carwash Rijen
Pak eens een kopje koffie erbij

Carwash Rijen breidt service uit na klantenenquête:
service staat hoog in het vaandel!
Begin 2020 startte Carwash Rijen met de gloednieuwe wasstraat. Nieuwsgierig naar de ervaringen van bezoekers, is in april een onderzoek gedaan onder bezoekers van Carwash Rijen. Maar liefst 1.857 klanten namen in korte tijd de moeite om de vragenlijst in te vullen. Fantastisch! Natuurlijk is het fijn om te lezen wat klanten al waarderen, zoals de klantvriendelijkheid van medewerkers en de kwaliteit van de wasstraat. “Ga zo door” stond op menig antwoordformulier. Maar Carwash Rijen is ook direct aan de slag gegaan met verbeterpunten die klanten noemden.

Deze verbeterpunten heeft Carwash Rijen direct aangepakt
- Betere doorverwijzing ingang wasstraat
- Installatie van warmwatertappunt
- Uitlenen van emmers op het stofzuigerplein
- Nieuw in assortiment: microvezeldoekjes
- Nieuw in assortiment: autoparfum
- Nieuw: zithoek
- Meer aandacht voor voordeel van de waspas
- Betere bewegwijzering op het stofzuigerplein
- Opening webshop
- Ontwikkeling dienst binnenreiniging auto
Betere doorverwijzing ingang wasstraat
Sommige klanten gaven aan dat ze zich soms vergisten in de ingang van de wasstraat. Carwash Rijen stelt veiligheid voorop. Door het plaatsen van stoepborden is de doorverwijzing naar de wasstraat verbeterd. Met effect, bezoekers rijden nu altijd meteen goed!

Nog meer service met o.a. warmwatertap, doekjes en autoparfum
Er is een tappunt voor warmwater aangelegd. Daar kunnen bezoekers warm water tappen, in de mooie en stevige leenemmers. Dat maakt het makkelijker om de auto ook aan de binnenkant schoon te maken. Natuurlijk is het mogelijk om daarvoor de vezel- en handdoekjes te gebruiken. Die zijn nu als combideal voor € 5 verkrijgbaar aan de balie van Carwash Rijen. Ook is sinds kort autoparfum verkrijgbaar; een lekker geurtje voorde binnenkant van de auto.

Binnenreiniging tegen betaling
Als tip kwam in de enquête naar voren om de ‘binnenreiniging’ als aparte dienst tegen betaling aan te bieden. Een goede suggestie, die Carwash Rijen verder heeft ontwikkeld. Voortaan is het mogelijk om de binnenkant van de auto laten reinigen (tegen betaling).


Koffie en thee op het stofzuigerplein
Carwash Rijen bood aan klanten al een gratis kopje koffie of thee aan op het stofzuigerplein. Toch bleek uit de enquête dat deze service niet bij iedereen bekend was. Daarom is de bewegwijzering verbeterd en zijn de automaten bestickerd. Bovendien heeft Carwash Rijen gehoor gegeven aan de wensen van de klanten om even te kunnen zitten. Er is nu een zithoek met onder andere een ruime loungebank.

Nieuw: wasprogramma’s kopen in webshop
Carwash Rijen heeft recent de webshop https://carwashrijen.nl/webshop/ geopend. Dit maakt het makkelijker om op afstand een programma of een waspas aan te schaffen. Klanten hoeven daarvoor geen direct contact te hebben met een medewerker van de wasstraat. Dit kwam niet als wens uit de klantenenquête. Carwash Rijen ziet dit zelf als voordeel voor de klanten.
Tevreden bezoekers Carwash Rijen
Met deze uitbreiding van de service wil Carwash Rijen bezoekers nog meer tevredenstellen. Service staat immers hoog in het vaandel. Over enige tijd vindt een nieuwe meting plaats. Natuurlijk hoopt Carwash Rijen dan weer op zoveel respons om hun service kwalitatief zo hoog mogelijk te houden.